Wednesday 27 March 2013


YA ALLAH , knpaa aku rasa sayu sgt malam ni . sungguh kadang2 perasaan sedih tiba2 muncul tanpa berlaku ssuatu yang mnyedihkan bg kita . itulah lurah perasaan barangkali :)

aku rindu SEASLANS , ssungguhnya mereka tiada ganti . kita SEDIH , SUSAH , SENANG , GEMBIRA tetap bersama . sudah lama aku mncari persahabatan seperti ini :)

setiap orang mesti mmpunyai harapan yang dikejar msing2 kan? for sure jwpnnya ya kan . bgitulah jugak la akuu . cuma yang mmbezakan kita adakan harapan kita tersebut tercapai atau sbaliknya . sbnrnya , apabila hajat / harapan / impian kita tidak tercapai , kita kena sedar bhwa kita sdang diuji oleh ALLAH :) mmg ! mmg bgitu perit rasanyaa apabila impian kita tidak tercapai . apatahlagi , itu mrupakan harapan besar kita . aku pernah melalui semua itu . tetapi , itu semua takdir . 
tahun nih , aku ada harapan tinggi . tujuannya adalah di mana aku nak tebus blik kgagalan akuu utk mnggembirakan parent akuu . cukuplah ! akuu tak maw ulang lagi apa yang telah berlaku :'(  

okay2 , SELAMAT MALAM >,< 

No comments:

Post a Comment