Thursday 6 December 2012


people might be changed , right ?  
i hate when someone tell me I've changed , when they never knew me at all . but , I've to accept it !
terdapat dua perkara yg mmbezakn perubahan tersebut . sama ada ke positif atau sebaliknya . mungkin akuu skrg dah brubah , bg dia laa . mungkin jugakk perubahan akuu ny "negatif" bg diaa . mungkin jugak betoi kan  ? actually , i'm speechless when someone said I'm already changed . thoughtless , speechless , sad , confuse menjadi satu . akuu mntak maaf kalaw ag rasa aku nih dah tak mcam dulu . but it's already happened , nothing can't changed it anymore . please someone do me a favour? malam nihh mood akuu hancur ! aku hope ag baca post nihh , dan jugak harap ag faham akuu . and akuu hope sgat agar hang tak fikir something negative about me :(  but , I hope our friendship still going on . sometimes we have to accept the fact that maybe certain things will make us hurts . 

No comments:

Post a Comment