Saturday 2 June 2012


hey -->  longtimenosee .. just intro for all .
okayy , meh sini , aku nak cerita la skit . adakah kalaw kita tidak kapel ? that's mean , kita tidak laku ? huhh ~
                              -------->

  
 

ha !  shh , korang dah tgk takk ? dahh baca ? rasanya tak perlu lah akuu nak explain pnjang lebar ~ okay , tapi it's up to all kalaw korang nak kapel pun . mmgla sometime kita rasanya seronok jaa bila tgk org kapel >,<  
okayy la , aku admit . smua org prnah bt ksalahan and takk smua manusia perfect , trmasok akuu . it's just an advices ~ tapi yang aku tak suka dgn "kapel" nyh kan --> PUTUS ~  what's kind of couple ?  and untuk tujuan apa kapel mcm tuh ?  huhh , time brcnta --> jnji setia lah , ntah pa ka bagainya lah ! huh , dah biasa ayat tuh .. okayy , jomm kita tukaq topik ~


--> PERASAAN <--

bila kita sbut pasal perasaan . mcam2 yang timbul dalam mind kita , an3 ? sad , happy , frust , nervous , and so many .. also L.O.V.E.  ~ 
hessyhh ! apa kena ngan aku nyh ? tak habes2 topik nyh . huhh ~ tak pa lah . lyaan ja laah .
 adusyyh , akuu nyh bkan boleh tgk mamat2 hensem , style lebih >> mula lah cair . tapi takk mudah nak fall in love with them !  jap2 >.< 
salah kaa , kalaw kitaa reject kapel orangg ? n ada pula jenis mamat yang baik la katakan . nak tolong kwan la katanya , n dya saha la pujuk si minah tuu suh kapel ngn kwan dya , okayy la , boleh trima lagi . taw apaa alasan dya ? cmnilah ayat dya : ala , ang kapel ja laah ngn bdak tuh , then 2,3 weeks ang minta la putus    
uish , ada jgak species kawan mcam tuh !  haisyh  :-p   dah la 2,3 minggu ja ? kalaw 2,3 tahun tak paa la jugak !  hurm ..

oishh , semangat aku type malam nyhh  :)  okay2 , dah la tuh topik kapel nyhh ! hahha ~ saja ja . lepaskan busan . .


 ~ time aku lawan story telling ~                            




okayy , sumpah aku cakap !  aku rindu smua nyh -----> story telling , bercerita n sgala bagai yg akuu join time skolah rendah . tapi bila masok sk menengah , smua tu hilang . no more nak mengelat masuk kelas , dgan alasan nak bt latihan la apa lah . >,<  sbab bila kita di sekolah mnegh , there are pupils more better than us ~  n seriously , aku cemburuu ngn LAILA  ~  since dyaa masok sk mnengah , dya la aktif . dya masuk DEBATE . uishh , dah merata tempat dyaa pergi . tak pa lah , maybe itu rezeki dyaa ~


dari kiri :: shaha , lela n faizah >,<

semenjak balik cuti 2 minggu nyh , akuu takk jumpa hmpa smua lagi kcuali LAILA , ya la kann ? smua sibuk --> balik kg , la apa lah . hurm , hopes korang suma selamat ja lahh .. love you friends ~



~ nina nazrina ~


 

No comments:

Post a Comment