Wednesday 30 May 2012

SEASLANS ~




akuu syg hmpa sgt !  SEASLANS ? smpai bila kita boleh bertahan ? adakah bila dah hbis skolah smua akan bwa haluan msing  ! tpi aku faham , kita akan trus bersama ~ friends forever , yes ! that's true , ! ya allah , malam ny awt akuu emo sgt ? aku tak maw dsbbkn "dia" .. aku ngn kwan akuu brgaduh ! tmbh2 lg , "dia" --> LELAKI ~ okayy , actually akuu dah lama nak kwan yg btul dpanggil kwan .. swaktu akuu sk rendah seriously , aku takk dapat smua nyh ! n aku tak maw bila aku dah dapat , ia akan lenyap pula!  # akuu taw msty ada mulut yg sdg mngutuk akuu bila baca post nyhh , but ! akuu dah tak kesahh !
aku dah lalui bnyak perkara brsama hampa ~ aku sayg hmpa smua ..

                                                                              #  nina nazrina  ~



No comments:

Post a Comment